en sy- og strikkeblogg

fredag 28. august 2009

UFO blir FO i en fei!

En pakkehentelapp i postkassa på nytt strikketøy fra Pinnsvindesign.no satte igang et enormt gjøre-helt-ferdig-heat. Og hvilket resultat! En hel stabbel med NESTEN ferdige strikkeprosjekter ble rydda/rota fram i går, tråder festa, merkelapper sydd på, presset og nå til slutt, tatt bilde av. PUH! Jeg ante ikke at jeg hadde lagd så vanvittig mye i sommer! Blir litt oppdateringsblogging nå de nærmeste dagene! Og en avsløring av hva pakka fra Pinnsvindesign inneholdt... For nå senker strikkeroen seg over det Bedårske hjem. Ingen flere halve strikkeprosjekter full av tugger på nøster og dårlig samvittighet i kurven, bare en liten stabel skinnende nye hesper, i deilig myk kvalitet og høstfarger. Hmmmm....

Resultat:
3 babytepper
2 trollmannluer
1 par minimini babytøfler
1 par ammeinnlegg
1 hals
4 monsterbukser
2 par ullsokker
1 babydress
1 babyjakke
1 par pulsvanter

Noe blir liggende i gi-bort-eller-ta-i-bruk-siden-boksen (den er stor...), det meste pakkes for å gis bort snart. Denne babyboom høsten! (o:


6 kommentarer:

  1. Oi, du kjære tid, her var det mye lekkert!! Har ikke vært her før tror jeg, men du kan være helt sikker på at jeg kommer tilbake :)

    SvarSlett
  2. WOW!
    Her var det mye fint!
    Babyteppet med elefanter er nydelig! Kommer garantert innom igjen :)

    SvarSlett
  3. Flott blogg du har laget deg! Masse flotte ting! Likte særlig babyteppene dine!

    SvarSlett
  4. For en fantastisk haug med ferdige produkter! Gleder meg til å se hva det var i pakken fra Pinnsvindesign.....

    SvarSlett
  5. Hei!
    Utrolig lekre ting du lager!
    Jeg har brukt oppskrifta di på monsterbukser, holder på med siste finish nå (øynene, jeg er såå dårlig på maskesting!)
    Måtte se litt på alt det andre fine du lager også da! :)
    Det med "bølgemønster" og mange fager, er det et teppe eller? Det var nydelig! Jeg er alltid på jakt etter nye måter å bytte farger på uten at det blir striper, elsker masse farger! Har du mønsteret? Går det an å be om en kopi?
    Antar det er votter og pulsvanter som har det fletteaktige mønsteret? Lekkert det også!
    Jeg ble kjempeinspirert av bloggen din! Deilig å se godt gammelt håndverk brukt på nye måter :) Nå begynner strikkeårstiden for meg, kanskje jeg skal lage meg en strikkeblogg jeg også rett og slett?

    SvarSlett
  6. For en produktivitet! Er såå imponert av alt det lekre, og spesielt at du faktisk klarer å hente fram, og gjøre ferdig prosjekter som har blitt liggende. Jeg har omtrent 15 liggende, og sliter skikkelig med motivasjonen. Hadde lovet meg selv "intet nytt strikketøy før ett gammelt er ferdiggjort", men klarer ikke å gjennomføre det. Skal jammen tråle gjennom bloggen din når jeg har bedre tid!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar så jeg ser at du har vært her. Kommentarer er bensin til kreativiteten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...